Balon nocą

Dni Koszalina to coroczne święto naszego miasta. Impreza o dużym potencjale, ale niestety niewykorzystanym. Zamiast autentycznej fiesty, mamy „wyrób zabawopodobny”. Z biegiem czasu idzie ku lepszemu, a i owszem, choć bardzo powoli. Jedną z atrakcji tegorocznych Dni Koszalina był wieczorny/nocny lot balonem na uwięzi. Chciałem skorzystać i ja, ale ostatecznie z paru powodów zrezygnowałem, a rozwój wypadków podglądałem przez ratuszową kamerę internetową.

Czemu o tym piszę dopiero teraz?

Ano w sieci pojawił się bardzo krótkometrażowy film, na ten właśnie temat traktujący. Można go obejrzeć na blogu Marcina Golika albo bezpośrednio w serwisie Vimeo (jeśli macie mocnego kompa, to włączcie HD i pełne okno).

Wam też niezmiernie się spodobało?

 

1 komentarz

Filed under Audiofotowideo, W sieci sieci

One response to “Balon nocą

  1. pojechany

    Super. Efekty świetlne bardzo fajne. Szkoda, że mnie tam nie było.

Skomentuj

