Zapomniane dziecko Głosu

W końcu maja br. Media Regionalne hucznie otworzyły tzw. Interaktywną Czytelnię Miejską. Głos Koszaliński, wydawany przez wspomnianą spółkę, tak ów przybytek opisał na swoich łamach:

Czytelnia jest supernowoczesna. W niej można przeczytać papierowe najświeższe wydanie gazety, podnosząc słuchawkę, bezpłatnie połączyć się telefonicznie z reporterem dyżurnym w redakcji, za pomocą dotykowego ekranu połączyć się z naszą stroną internetową http://www.gk24.pl, przeczytać najnowsze wydanie gazety, wysłać do nas e-mail.

Teoria a praktyka

I do pogrubionej kwestii chciałbym się odnieść. Tydzień temu (21. października) przechadzałem się obok Czytelni i zachciałem zapoznać się z najświeższym papierowym wydaniem gazety. Jakież było moje zdziwienie, gdy ujrzałem taki oto widok:

  • od frontu

interaktywna czytelnia miejska Koszalin głos koszalińskiTrzy arkusze „Głosu Koszalińskiego” datowane na 14. października.

  • od zaplecza

interaktywna czytelnia miejska Koszalin głos koszaliński (4)Co najmniej jeden z arkuszy datowany na, uwaga, 6. października;

Akcja – reakcja

Doszło nawet do tego, że zaniedbanie bezwzględnie wykorzystała konkurencja 🙂

interaktywna czytelnia miejska Koszalin głos koszaliński (3)a

Taki obrazek miał ciągle miejsce również wczoraj. Na moje mailowe zgłoszenie problemu zaniedbanego kiosku nie otrzymałem odpowiedzi.

1 komentarz

Filed under Media

One response to “Zapomniane dziecko Głosu

  1. JJ

    Z satysfakcją odnotowuję, że moja interwencja jednak przyniosła skutek, a w kiosku wywieszony jest aktualny numer „Głosu Koszalińskiego” [stan na 02.11.2009r.]

Skomentuj

