Klinnews

Natknąłem się w internecie na stronę, która się reklamuje hasłem „Portal dla ludzi, którym Koszalin nie jest obojętny„. Oho – pomyślałem – szykuje się coś dla mnie. Szybko wklepałem do przeglądarki podany adres… i zonk.

klinnewspl

Napisać, że jest uboga w informacje to za mało; że przez to emanuje tajemniczością, więc intryguje, to za dużo. Dymek dialogowy, sugerujący dialog, komunikację, umieszczony na tle ziarnistego obrazu telewizora (?).  To jednak za mało, swoją ciekawość musiałem zaspokoić WhoIs’em, skąd się dowiedziałem, że za tym łebsajtem stoi niejaki „New Style Communication”. Frazę wklepałem oczywiście do Googla. Wynik – firma organizująca pogawędki o tematyce towarzyskiej za pomocą wiadomości Premium SMS. Złudzenia prysnęły, choć wciąż jeszcze tli się we mnie nadzieja, że portal dla ludzi, którym Koszalin nie jest obojętny okaże się być czymś ambitnym. Jest to jednakowoż o tyle racjonalne, że właśnie wczesną jesienią miał wystartować projekt internetowy Andrzeja Mielcarka (m.in. były naczelny Gazety Pomorskiej).

2 Komentarze

Filed under W sieci sieci

2 responses to “Klinnews

  1. JJ

    Za Klinnews’em stoim Przemysław ‚4P’ Majewski. To by się zgadzało, jako, że wpadłem na ten serwis na YouTube, oglądając teledysk… Pampeluny i 4P właśnie -> http://www.youtube.com/watch?v=a6VknFmPk1M

  2. Strona świadczy o ciekawych wydarzeniach, namawiam do rozmowy

Skomentuj

