Pomieszanie z poplątaniem

Biję się w pierś i przepraszam, że nie zachowałem się pryncypialnie publikując niezwiązany z tematyką tego bloga wpis pt. „Wykop”. Podyktowane było to szczeniacką chęcią podbudowania sobie ego (co się nie udało), poprzez sztuczne podbicie statystyk (to się akurat udało). Obiecuję sobie i Wam, że to pierwszy i ostatni raz.

Ponadto informuję o poczynionych zmianach. Kontaktowy adres e-mail, pod który czasami do mnie piszecie, za co dziękuję, przekształciłem w wersję klikalną, przez co nie trzeba się bawić w copypastę. Oprócz tego, w belce poniżej nie będą się już pojawiały wszystkie newsy z sieci traktujące o Koszalinie, albowiem zamiast iść w ilość obrałem kierunek na jakość. W końcu to ja mam wykonywać pracę, a Wy konsumować jej wytwory, w czym potok informacji nie pomagał, niech więc odwiecznym prawom natury stanie się zadość i wszystko wróci do właściwej normy. W dziale „wskazane” będę linkował do materiałów, które owszem są ciekawe, ale nie na tyle, żeby publikować je w oddzielnej notce. Last, but not least jest widżet „praca Koszalin” agregujący najświeższe oferty pracy z największych i najbardziej renomowanych serwisów zajmujących się tą tematyką.

Jutro o pewnym projekcie internetowym. Stay tuned.

Dodaj komentarz

Filed under Kwestie techniczne

Skomentuj

