7 responses to “Koszalin: pełnia życia

  1. W końcu coś porządnie zrobionego. Infantylność „systemu identyfikacji wizualnej” jest zapewne celowa (cel: młode pokolenie, małe, niby młode miasto) i jeżeli utrzymają to na poziomie to może nawet nie będzie mi wstyd kiedy wyjdę na ulicę i zobaczę nowy dworzec w pastelowych kolorach, bo wydaje mi się, że jednak ta paleta barw oddaje dosyć trafnie klimat miasta.

  2. Moniśśśś

    http://www.brief4poland.pl/aktualnosci/art414.html Czy nie można tak było w Koszalinie?

  3. żona tona

    Koszalin będzie więc 15 miastem w Polsce, które promuje się jako „pełnia życia” 😉

    Wcześniej hasło pojawiło się w 14 miastach metropolii górnośląsko-zagłębiowskiej.

    Zobaczcie sami, np. tu: http://www.um.zabrze.pl

  4. cloud

    Widziałem pełną wersję w kinie Kryterium nieco ponad miesiąc temu przed seansem, początek jakoś mnie nie zachwycił, natomiast później było coraz lepiej. Dobrze nakręcone, dynamicznie i efektownie. I pokazane chyba wszystkie najistotniejsze ‚rzeczy’ (miejsca, wydarzenia kulturalne) w naszym mieście. I nie mam tu na myśli jakichś ‚historyczno-topograficzno-tajemnych niuansów’ interesujących tylko garstkę pasjonatów albo zawodowych historyków, tylko rzeczy, z których Koszalin jest ‚znany’ poza najbliższym regionem.

    Najlepsze ujęcie spotu moim zdaniem: z rzeźba Hasiora i niebo.

    a Remek może do kolejnych życiowych sukcesów (obok powrótu do zdrowia po kąpieli w Dzierżencince :D) dopisać udane zadanie aktorskie ;]

  5. lukasz

    mile wspominam koszalin. szczegolnie jak mnie dzieli z nim ok. 6000 mil.
    jak juz uda mi sie go odwiedzic z utesknieniem czekam na dzien podrozy na lotnisko.

  6. ktoś z Koszalina

    nie skracać !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! to pokazuje piękno w całości a jeśli skrócimy to pokażemy to co jest ale nie w pełni 🙂

  7. Anonimowa

    Czy tylko ja w 1:25 słyszałam „I wonna hate the bitch”? xD

Skomentuj

