Allemiasto

Ej, chcemy ludziom uzmysłowić ile zaoszczędzą kupując za naszym pośrednictwem. Do tego zakontraktowaliśmy paru artystów i nie wiemy, co z nimi zrobić. Ważne, żeby połączyć te czynniki w taki sposób, żeby ludzie sami nakręcali naszą akcję marketingowo – najlepiej wykorzystać po temu lokalny patriotyzm. Damy radę?

Cała historia zaczęła się miesiąc temu, kiedy to dostałem maila z propozycją (dziękuję, postoję) następującej treści:

allegro

Tytułowe „allemiasto” to nazwa projektu jednoznacznie kojarzącego się, zresztą słusznie, z wiadomym serwisem aukcyjnym. Portal postawił miasta średniej wielkości (tj. 90-130 tys. mieszkańców), z których wybrał 17, w tym Koszalin.

kl11

Robiąc zakupy na Allegro, ich mieszkańcy mimowolnie biorą udział w swoistym wyścigu szczurów, w którym wygraną jest impreza sylwestrowa. Tak aktualnie prezentuje się ów ranking:

rank

Wszystko to pod hasłem „miasta w rozmiarze M oszczędzają XXL”. Akcja się nie kończy na internecie, w Polskę bowiem wyrusza specjalna ciężarówka (nas odwiedzi 27. września).

truck

Jeśli Was to przekonuje, to możecie dodatkowo nakręcić filmik, chociaż sam nie wiem po co 🙂

Reklamy

2 komentarze

Filed under Różne, W sieci sieci

2 responses to “Allemiasto

  1. bajt

    koszalin aktualnie prowadzi w rankingu

  2. marietta

    Prawie od początku konkursu utrzymujemy pozycję lidera. Ciekawe czy ją utrzymamy do mety?

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s