Czyje to? Moje.

Pewna ciastkarnia przy ul. Modrzejewskiej, a dokładniej mieszczący się przed nią skwer, przykuł ostatnio moją uwagę. Wiedziony chęcią spożycia popołudniowego deseru wybrałem się do rzeczonego lokalu. Zakupiłem standardowe słodkości i wyszedłem na zewnątrz. Rozejrzałem się po okolicy i…

koszalin_ogródek_tabliczka

Pierwszy raz spotkałem się z taką tabliczką. Postawioną w środku krzewów ozdobnych, tak, że prawie jej nie widać. Podchodzę bliżej.

koszalin_ogródek_tabliczka2

Tylko co jest tą własnością urzędu miasta? Jeśli ogródek, to dlaczego tylko on został oznaczony w ten sposób, a reszta miejskiego mienia nie? Czy „własność urzędu miasta” jest pojęciem tożsamym do „własność miasta”? Czemu ma służyć taka informacja, czyli co zmienia fakt postawienia tabliczki od sytuacji, w której nie bylo na nią miejsca? Może chodzi o same krzaczki, a konkretnie problem ich niszczenia czy wykopywania, któremu ma przeciwdziałać taki odstraszacz? Może wreszcie własnością urzędu miasta jest sama tabliczka i nie ma o co kopii kruszyć? Hmmm 🙂

Dodaj komentarz

Filed under Audiofotowideo

Skomentuj

