Rocznica

Wczoraj minął rok, jak obecny w sieci jest ten blog – 24. czerwca 2008 roku zacząłem przygodę z Koszalineo. 95 postów (łącznie z tym) i 253 komentarze. Najpoczytniejszy wpis – Przedwojnie, w którym zaprezentowałem pierwszą spójną i w miarę wyczerpującą listę adresów stronn www, na których można znaleźć zdjęcia starego Koszalina – liczy sobie 1 147 odsłon.

Poznałem wielu ciekawych ludzi, odkryłem wiele ciekawych tematów, rozbudziłem ciekawość. Był czas, kiedy nie zdążałem zapisywać wszystkich pomysłów, były też okresy, kiedy przestawało mi się chcieć. Czasami publikowałem dla własnej satysfakcji, czasami chciałem wzbudzić dyskusję i uzyskać określony efekt. Kiedy patrzę teraz na bloga, to widzę, że odzwierciedla on moje sinusoidalne życie – od pasji po niemal znużenie. Zakładałem regularną systematyczność, a wyszedł słomiany zapał. Założenia co do kącików tematycznych zrealizowałem połowicznie. No cóż.

Pochwalę się propozycją pracy, jaką złożono na moje ręce. Gdyby nie ten blog, z pewnością nie dostałbym tego kredytu zaufania, za który niniejszym dziękuję.  Dziękuję również linkującym, którzy pomogli nieco w zwiększeniu zasięgu. Podziękowania należą się wreszcie czytelnikom i komentującym.

Do siego roku!

4 Komentarze

Filed under Kwestie techniczne

4 responses to “Rocznica

  1. Pisz pisz. Gratuluje rocznicy 😉 i życzę dalszych sukcesów

  2. Omacku

    Regularnie zaglądam i jestem zawiedziony, nie widząc nowych wpisów ;]

    Rocznicy gratuluję i liczę na następne 🙂

  3. JJ

    Dzięki.

    Omacku – czy Ty przypadkiem nie korzystasz z RSSa? To skąd to „regularne zaglądanie i brak nowych wpisów”?

  4. JK

    Za ten rok dziękuję. I za potwierdzenie, że opętanych Koszalinem jest więcej:)
    Czytam z przyjemnością i tej egoistycznie sobie życzę jak najdłużej.
    Urodzinowo gratuluję!

Skomentuj

