4. herby

Ponoć dobrą jakość proporcjonalnie odzwierciedla jego cena – im produkt droższy, tym lepszy. Na szczęście ta zasada nie określa całej rzeczywistości, ba! w wielu przypadkach znane są przykłady zadające jej kłam. Żeby daleko nie szukać – zróbmy małe porównanie filmików.

Oto wykwit artystycznej duszy Omacku (wytwórnia Omacku pictures ;)), czyli „historia Koszalina w pigułce na przykładzie zmieniających się herbów miasta”. Zrobiony na domowym sprzęcie, zrealizowany z potrzeby serca, nakładem własnego czasu i środków.

Niby amatorstwo, ale jednak profesjonalne. Dynamizm, humor, różnorodność materiałów, brak zbędnej nachalności. Można się przyczepić trochę brutalnemu przejściu w 1:29, nieznormalizowanemu dźwiękowi, który szczególnie pod koniec atakuje uszy, czy niepełnej liście źródeł. Można, ale po co?

A to już  wyprodukowany przez Centrum Kultury 105 promocyjno-turystyczny filmik sprzed kilku miesięcy , który na jednym z festiwali zdobył w swojej kategorii drugą nagrodę. Koszt: 6 000 zł.

Niedawno opublikowałem inny filmik, który wywołał w internecie niemałą reakcję. Może jestem stronniczy, ale dla mnie zwycięzca tego pojedynku jest oczywisty. Czy Tobie również przypadła edukacyjna historyjka o czterech herbach?

Reklamy

Dodaj komentarz

Filed under Audiofotowideo, Budująca historia

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s