4. czerwca w logotypach prasowych

20. rocznica przeprowadzenia pierwszych po II wojnie światowej częściowo wolnych wyborów do Sejmu i całkowicie wolnych do Senatu nie wywołała w społeczeństwie specjalnych uczuć patriotycznych, a przynajmniej ja takowych nie zaobserwowałem. Ludzie pracowali, chodzili i żyli jak na co dzień. Wywieszaniem polskiej flagi zajęły się tylko państwowe instytucje. Pamięć o rocznicy wydarzenia w symboliczny sposób zamanifestowały gazety i portale internetowe, zmieniając tego dnia logotypy swoich wydawnictw na „solidarnościowe”.

gk

tk

miasto

To jak to jest? Zły zachodni kapitał pamięta o ważnych dla Polaków wydarzeniach, a nasz lokalny nie? 😉

Reklamy

4 Komentarze

Filed under Media

4 responses to “4. czerwca w logotypach prasowych

  1. Omacku

    Ciekawe, czy ktoś wie (bez Googla :p) kto zaprojektował słynne logo NSZZ Solidarność?

    Ja akurat wiem 🙂 a inni mogą sobie kliknąć w link:
    http://wyborcza.pl/1,93886,2883008.html

    Nawiasem mówiąc zapamiętałem to imię i nazwisko, bo IDENTYCZNIE nazywał się redaktor Polskiego Radia w Lublinie, który w latach 80 prowadził audycję Studio Stereo Zaprasza (Program 2 PR), w którym prezentował dyskografie The Beatles, Led Zeppelin i Pink Floyd, nagrywane pilnie na kaseciaku 🙂

  2. Endriu

    Jeden JJ robi bloga o Koszalinie, drugi JJ robi logo Solidarności, no kto by pomyślał. Szkoda, że moje inicjały to AP 😦

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s