Niezapominajkowy dzień

Tydzień temu obchodziliśmy Święto Polskiej Niezapominajki. Koszalin po raz czwarty, ja pierwszy. Impreza z pewnością miła, nie ustrzegła się jednak pewnych uchybień. Happening Bałtyckiego Teatru Dramatycznego, od którego postanowiłem rozpocząć mój zacny udział w świętowaniu, miał według oficjalnych informacji trwać dwie godziny tj. od 14 do 16. Kiedy przybyłem na miejsce o 14.40 okazało się, że impreza… właśnie się skończyła, a wszyscy zdążyli już spakować swoje manatki 😦

Pozostało więc poczekać na hit dnia, którym niewątpliwie był koncert plenerowy Filharmonii Koszalińskiej.HPIM3294_JJNietypowe miejsce przysporzyło muzykom trochę problemów. Wiatr-hultaj zabierał ze stolików nuty – pokazał tym samym, że obcy jest mu takt 😉

HPIM3296_JJJak zawsze niezawodny Andrzej Zborowski, którego zapowiedzi pamiętam jeszcze z czasów, kiedym do podstawówki jeszcze uczęszczał,  i tym razem gładko wprowadził w świat muzyki poważnej zgromadzonych koszalinian, których na rynku było około stu.

HPIM3300_JJWśród słuchaczy było dwóch meneli (nie ujętych na zdjęciach), z których jeden bardzo entuzjastycznie obcował z muzyką, złośliwe naśladując dyrygenta machającego batutą.

HPIM3311_JJ

Nie zawiodłem się na rynkowym koncercie i jeśli będzie organizowany w przyszłym roku, to z pewnością się na niego wybiorę.

2 komentarze

Filed under Audiofotowideo, Społeczeństwo/ludzie

2 responses to “Niezapominajkowy dzień

  1. T.

    Te stoliki to tzw. pulpity 😉

    pozdr. T.

  2. JJ

    O to to! Szukałem odpowiedniego słowa, ale to wzięło i się schowało w krórymś ze zwojów mojego mózgu. Było trzeba jakoś to cuś nazwać, więc na stolik padło, tym bardziej, że z takim określeniem tego mebla na jednym z branżowych portali się spotkałem.

    Dzięki za „puplit”, może się jeszcze przyda 🙂

Skomentuj

