Poziom TV Max

Mówi się, że media to czwarta, a nawet pierwsza władza. Zdaje się, że wiedzą to i politycy i marketingowcy i „zwykli” ludzie, a dziennikarze dalej udają, że uprawiają zawód jak każdy inny.

Czy naprawdę nie widzicie, że ten konkurs to tylko spamerski łańcuszek, na którym zyskuje ten, kto go wypuścił, a tracą ci, którzy mimo woli są o nim informowani? Podobnych przykładów można mnożyć –  ten, żerujący na poczuciu lokalnego patriotyzmu rozsiewany po wszystkich lokalnych forach np. TU i TU, czy inny, który pod płaszczykiem troski o polszczyznę zareklamował za półdarmo swoje usługi edukacyjne potencjalnym klientom.

Czy ta podatność na manipulację to głupota, pójście na łatwiznę czy specyficzna gra podmiotów rynkowych kosztem konsumenta?

Reklamy

3 Komentarze

Filed under Media, Reklama

3 responses to “Poziom TV Max

  1. Omacku

    Wszystko to prawda, co napisałeś plus jeszcze może coś: czy osoba prowadząca zajęcia z dziećmi już wyeksploatowała się z pomysłów i podczepia się pod działania promocyjne firmy „N…”? Czy też może – co jest równie prawdopodobne – dla dzieci ci wszyscy bohaterowie animowanych reklam płatków, batonów i soków są popularniejsi niż niegdyś Bolek i Lolek, pies Reksio i inni?

  2. JJ

    Ależ to, co napisałeś jest kontynuacją mojego toku myślenia, z czego jestem rad. Prowadząca jest twórcza inaczej, „N…” prowadzi kampanię bezpośrednio do swojej grupy docelowej, a dzieciom to wszystko jedno czy będą się bawić w staromodnego berka czy w nowoczesny Irak. Tak rozumując, to niegroźny królik (znajomy Bugsa?) jest mniejszym złem, tylko czy to jakieś usprawiedliwienie?

  3. taboret

    widzialem kiedys ten program.
    tez mnie to zastanowilo.
    pomyslalem sobe, ze pewnie redaktorek tez przytulil zapas nestle na pol roku 🙂

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s