Koszalinie, jaki znak Twój?

hpim2644_jjGołąb „biały”? Na to wygląda. Chyba z tymi latającymi fortecami,  strzelającymi swoimi odchodami, niczym nazistowska Dora 7-tonowym pociskiem. Już nawet magistrat nie życzy sobie obecności tych niechcianych gości i wziął i zakratował gołębniki na budynku ratusza. A WC-ptaszyska nie dają sobie w kaszę dmuchać – im bardziej ich nie chcą, tym bardziej dają o sobie znać.

hpim2646_jjJestem bardzo negatywnie nastawiony do tych nicponi, od czasów mocno młodzieńczych, kiedy to się pierwszy raz do szkoły wybrałem, a jeden taki nicpoń haniebnie zbombardował mi nos. Traumy nie doświadczyłem, ale co się wpierw zdziwiłem sposobowi, w jaki biała maź na mnie wylądowała, a potem dowiedziawszy się źródła jej pochodzenia zawstydziłem się mocno, to moje. W ramach autoterapii (której przecież nie potrzebuję), wybiorę się jutro na rynek z boomboxem i zapodam na maxa dźwięk sokoła na łowach. To powinno załatwić sprawę.

hpim2650_jj

Z drugiej strony w uznaniu dorobku i licznych zasług gołębi dla Koszalina (przyczynienie się do ograniczenia bezrobocia, obsrywanie aut nielubianych urzędników, roznoszenie zarazków, którymi zakażają się co roku debile korzystający, mimo zakazów i ostrzeżeń, z ratuszowej fontanny), winno się dokonać zmiany na fladze Koszalina, poprzez umieszczenie tamże gołębia w koronie. Ze złotym dziobem i pazurami. Koniecznie.

O tym, że pełno w mieście wygłodniałych mew, stołujących się na śmietnikach, nie wspomnę. Nie wspomnę, choćby mnie proszono. Basta.

3 Komentarze

Filed under Audiofotowideo, Dyskusyjne

3 responses to “Koszalinie, jaki znak Twój?

  1. Jaki piękny gołąbek.
    Miłej niedzieli.

  2. ja mam przez ulicę około 10ciu gołębników
    zapaleni gołębiarze
    a gołębie wciąż latają koło mojego balkonu
    robią kółeczka
    jak słoneczko świeci latają niżej
    jak pochmurno latają wysoko
    wszak to one kiedyś nosiły wiadomości 😉
    pozdrawiam cieplutko

  3. Faktycznie, ale spasione monstrum 🙂
    Strach wyjść na miasto bez szerokiego kapelusza…

Skomentuj

