Z wizytą w Sano

Osiedlowe sklepy są dobre bo są osiedlowe. Asortyment co prawda monotonny, obsługa trochę kuleje, ale jest blisko – i to wszystko mi rekompensuje. Moje Sano (d. Hermes, chlip kiedy to było) jest sklepem bardzo miłym i przytulnym. Szczególnie upodobałem sobie dział biurokratyczny:hpim25261„Ciekawe co jest napisane na tej tabliczce?hpim2528A co to się za krzakiem ukrywa? Pies?hpim2530Ale czołgiem to już wjazd nie jest zabroniony?

Najsampierw przepraszam za jakość fotek – czego można oczekiwać po sprzęcie za 200 zł, szczególnie w „szczególnych warunkach”. Ad meritum – aż mnie skręca, żeby razu pewnego przyjechać na rolkach do sklepu, oscentacyjnie przywiązać psa do barierki i rozpocząć rajd między półkami 😉

8 Komentarzy

Filed under Różne

8 responses to “Z wizytą w Sano

  1. Bywam w tym Sano 🙂

  2. Tak sobie właśnie myślałem – zrobię wpis o lokalnej sieci sklepów, to pewnie przyjdzie Polarny i mi napisze, że tam bywa 😛

  3. Polarny ci może nawet powiedzieć, że naprzeciw tego siedzącego psa jest sklep z pieluchami i bankomat 🙂

  4. ^^ no to ładnie, tego żem się nie spodziewał. O tym, że się w Słupsku urodziłeś to czytałem, ale żeby takie rzeczy – kiedy już posiadłem taaaką wiedzę, to mogę umierać 😛

  5. Nie, no żyj jeszcze trochę 🙂 bo z Polarnym to jest jak z Rzymem 🙂 najpierw trzeba zobaczyć a później dopiero umrzeć 🙂

  6. Omacku

    Polarny, raczej chodzi o Neapol, po zobaczeniu którego można umrzeć, a nie o Rzym (do którego prowadzą wszystkie drogi).

  7. Rzym? To przecież nazwa karczmy 😉

  8. OMACKU to pełna parafraza :)) Osobiście wolę właśnie Rzym z prowadzącymi do niego drogami 🙂

Skomentuj

