SPAM – wersja papierowa

Rzecz o tzw. „euroskrzynkach”. Unia wzięła i 5 lat temu kazała nam zmienić blokowe skrzynki pocztowe – mówiono, że mają być ogólnodostępne (co się okazało kłamliwym argumentem) i mieć przepisowe wymiary (objętość i szparę, żeby przesyłki różnego rodzaju miały łatwość wchodzenia – bez domysłów proszę!). W Koszalinie dyrektywę wprowadzono w życie w ostatnią chwilę (a nawet chwilę po), jak rozumiem, jako wyraz sprzeciwu wobec narzuconej durnocie (po co ja to piszę, przecież sam siebie nie oszukam). Ale wreszcie stało się.hpim2537Efekt – pełno SPAMu (niepożądanej i niezamówionej korespondencji) – zatwardzenie, obstrukcja i zaparcie w jednym. Ilość ulotek wzrosła o 50% – pod tym względem czuję się jak mieszkaniec Poznania. No wielki świat zawitał po prostu, tylko czy jest z czego się cieszyć?

hpim2680_jj

Kiedyś była możliwość zamówienia na Poczcie naklejki, po przyklejeniu której do naszej skrzynki, listonosz otrzymywał jasną informację – moją porcję makulatury właduj innym, nie mnie. A teraz? Trzeba się będzie zorientować, bo inaczej to ocipieć można. W trosce o właściwą korespondencję zmuszon jestem przejrzeć dokładnie z dwóch stron każdy świstek, bo a nóż widelec zaplątał się tam jakiś rachunek. Że tak niestety działać należy umocniłem się w przekonaniu, kiedy to między zniczami a margaryną z Netto znalazłem awizo – nie takie tradycyjne, ręcznie wypisywane, tylko 6 cm2 świstek z komputera. Wracając do SPAMu – wpychanie srajtaśmy już nie wystarcza, wyróżniać się należy, stąd ten zabieg „Wystającego rąbka” – dzielni administratorzy zainstalowali na szczęscie bardzo przydatną funkcję KOSZ, do korzystania z której zachęcam:

hpim2544

5 komentarzy

Filed under Reklama

5 responses to “SPAM – wersja papierowa

  1. witam Koszalin 😉
    my jeszcze nie narzekamy bo dopiero mamy skrzynki pozakładane
    pozdrawiam cieplutko
    dopiero co wróciłam z Pólnocy

  2. A witam, witam, bardzo miło mi gościć tak szacowną osobę 🙂

  3. eclon

    To może niech listonosze oszczędzą nam kłopotów i niech wrzucają ulotki bezpośrednio do kosza?

  4. Pingback: Spam i antyspam – pozbyć się niechcianej korespondencji « Bo Koszalin mnie kręci. Na okrągło.

  5. Anonim

    malkontent i maruder z Pana, Panie Japa.
    Proponuje postawić ławkę pod blokiem ( aby lepiej Pan widział co się dzieje )

Skomentuj

